Néhány egyedi esetről van csak szó, ettől még mindkettő bejárta a világsajtót, hiszen vicces, van benne mell, ráadásul nyár van. Az egyik áldozat Rihanna dublini koncertjének plakátja; ezen az énekesnő ugyanúgy meztelen felsőtesttel látható, mint lemezborítóján; egyik mellét a könyöke, a másikat az Unapologetic felirat takarja. Két, Twitterre feltöltött kép köröz a sajtóban, ez az egyik, ez a másik: mindkettőn ruhákat erősítettek Rihanna felsőtestére, a plakátra.
A H&M bikinijét hordó Beyoncéra pedig Manhattanben, a Lower East Side-on adnak mindig egy nadrágot, a kultúrantropológus celebblogger Perez Hilton szerint valószínűleg valaki a helyi vallásos zsidó közösségből. A "szemérmességi háború" keretében minden nap vissza is vetkőztetik Beyoncét, hogy aztán másnap újra nadrágban találjanak rá.
A szóban forgó plakátok egyébként az énekesnő és a H&M között is ellentéteket okoztak; legalábbis a Sun - és nyomán a teljes bulvársajtó - szerint. Állítólag a divatcég Photoshoppal szerette volna némileg vékonyabbra venni Beyoncé domborulatait, mire ő rettentő mérges lett; végül az eredeti fotók kerültek az utcára. A H&M hivatalosan annyit közölt, hogy voltak egyeztetések a fotókról, de ez minden egyes kampányban így van; az eredménnyel az összes fél elégedett.