

Itt a Forma-1 2026-os szezonjának legnagyobb változása
Bejelentették a jövő évi F1-es versenynaptárat.
Bejelentették a jövő évi F1-es versenynaptárat.
A McLaren ott folytatta, ahol Miamiban abbahagyta.
31 éve nem lehet elfelejteni a Forma-1 történetének legsötétebb hétvégéjét.
A Red Bull címvédőjét nagyon megvislte a vasárnapi futam.
Elkerülhetetlen a költségek növekedése, sorban állnak a rendezésre irányuló kérelmek.
A szakértő szerint egy szoros világbajnokságnál még sokat jelenthet a most kialakult helyzet.
Az áradásoknak sajnos halálos áldozatai is vannak.
Ez volt az első alkalom a legendás helyszínen, hogy valaki ezért kapjon bírságot.
A német pilóta úgy érzi, hogy megvan a Haas tempója ahhoz, hogy az első 10-en belül végezzen.
A Red Bull hibátlan teljesítményétől, a Ferrari felsülésétől és Hamilton szenvedésétől hangos a sajtó.
A brit szerint őrültség azt gondolni, hogy Imolába egy jobban teljesítő Mercedessel érkeznek.
Imola bizonyított a pandémia idején, az Emilia Romagna Nagydíj a versenynaptár része marad.
Pierre Gasly és Cunoda Juki is vezette az új autót az imolai versenypályán.
A dátum már ismert, növekedhet az európai futamok száma az eredeti tervhez képest.
Schumacher és Montoya bebizonyította, lehet versenyezni a közkedvelt olasz helyszínen.
Vettel, Gasly és Pérez is meglátogatta az emlékműveket az Emilia-Romagna Nagydíj előtt.
A beutazási korlátozások miatt csak Albon gyakorolt Silverstone-ban az idei autóval.
A kiszolgáló létesítményeket is felújítják a cél érdekében.
Az 1998-as szezon elején tiltották be az autók ágaskodó szárnyait. A Ferrari is bevetette.
A legszebb hangú Ferrari után Räikkönen autóját is vezethette. Egy héten belül.