A Facebook tulajdonában álló Instagram nem titkolt célja, hogy a következő években egy személyre szabott plázává kíván válni. A szolgáltatás víziója szerint elsősorban divatcikkeket kíván rásózni a nagyérdeműre, az ehhez szükséges rendszereket és funkciókat pedig a hirdetőkkel és boltokkal együtt fejleszti.
Most bemutatta a legújabb kísérleti funkcióját a vállalat: egyes boltok és márkák a jövőben képesek lesznek 24 órával és 15 perccel a vadiúj termékeik elérhetővé válása előtt értesítést küldeni az olyan felhasználóknak, akik kifejezték az érdeklődésüket az adott termék iránt.
Csak akkor kapnak értesítést egy elérhetővé váló termékről a felhasználók, ha specifikusan kérték az emlékeztető megjelenítését.
A funkció különösen fontos az olyan limitált kiadású divatcikkek esetében, amelyek az elérhetővé válásuk után rekordsebességgel elfogynak. A vevők az értesítésre kattintva rögtön a termék megvásárlását lehetővé tevő oldalra kerülnek, és ha korábban már beállították a számlázási és fizetési információikat, akkor a visszaszámlálás befejeződése után
azonnal rákoppinthatnak a vásárlás gombra.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!