Éjjel-nappal Joe, a budapesti jó barát

Éjjel-nappal, nézettség
Vágólapra másolva!
Láthatóan bejött az RTL Klubnak az Éjjel-nappal Budapest, a sorozat célcsoportban hétfőn a legnézettebb volt.
Vágólapra másolva!
Forrás: Origo

Az Éjjel-nappal tegnap mindent levert célcsoportban, Joe megy felfelé a liftben (valódi neve Varga Miklós, a sorozatban Sándor). Az RTL Klub reggeli műsora kikapott a Mokkától, így lefelé halad a műsorvezető. A teleshopos műsorokat a görbék szerint jóformán senki nem nézi, így oda is kerül egy piros nyíl.

Naponta más célcsoportban vizsgáljuk a tévés nézettséget: hol a teljes lakosságot nézzük a közmédia miatt, hol a 18-59-es korosztályt, amelyben a TV2 méri magát, hol a 18-49-es kereskedelmi célcsoportot, ebben méri magát az RTL-csoport. Most utóbbi van soron, látható is, hogy az RTL Klub 20 százalékára a TV2 csak 12,7-tel tudott válaszolni. A Cool, a Film+ és a Viasat3 is megelőzi az M1-et, amely legalább a Comedy Centralt és az RTL II-t lenyomta.

Forrás: Nielsen

Az RTL célcsoportjában az Éjjel-nappal Budapest érdekelte a legtöbb nézőt, bő 400 ezret, ennél valamivel kevesebben követték a Barátok köztöt és a Fókuszt. A Dr. Csont közel 20 százalékkal ment, ami szép teljesítmény egy más tévén is futó amerikai sorozattól, a TV2-n pedig a Tények ment viszonylag jól, a Hal a tortán csak 11,6 százalékot tudott az ötven alatti felnőtteknél.

A Való Világ kerek hat százalékot szállított, ami a brandhez képest gyenge, de az RTL II-höz képest meg erős, tehát feljebb húzza a kábeltévé átlagát. Érdekes az RTL Híradó görbéje, bőven 20 százalék alól indul, de egy ponton már karcolja a 30 százalékot is.

Forrás: Nielsen

Ha kíváncsi arra, hogy a Nielsen hogyan méri a tévétársaságok nézettségét, akkor kattintson ide.