Megújulnak az Emirates óriásgépei

Vágólapra másolva!
A hétfőn bejelentett, flottabővítést célzó hatalmas Boeing-megrendelés után az Emirates ma újabb nagyszabású fejlesztésre kötött megállapodást, ezúttal a Safran cégcsoporttal. A több mint 1 milliárd dolláros megrendelés legnagyobb százalékát a vállalat óriásgépei és Boeing repülői üléscseréjére fordítja.
Vágólapra másolva!

A világ legnagyobb nemzetközi légitársasága, az Emirates összesen több mint 1,2 milliárd dollár - átszámítva több mint 400 milliárd forint - értékű megrendeléssel bízta meg a francia Safrant, mely egy 1 milliárd dolláros megállapodást tartalmaz a legújabb generációs Safran Seats fedélzeti ülésekre az Emirates új Airbus A350, Boeing 777X-9 és meglévő Boeing 777-300-as flottájába.

Forrás: Emirates

Az új ülések a stílusos kialakítás mellett nagyobb kényelmet és személyes teret biztosítanak, valamint luxusfelszereltségek sorával szolgálják az utasokat valamennyi utasosztályon. A Safran továbbá szorosan együttműködik az Emirates nagyszabású retrofit programjában is, amelynek keretében új üléseket szállít a légitársaság Boeing 777-es és Airbus A380-as repülőgépeihez.

A cégcsoport a megállapodás értelmében az üléseken kívül más repüléstechnikai berendezésekkel és szolgáltatásokkal is támogatja az Emirates flottáját.

A Safran Cabin az A350-es és B777-9-es repülőgépek új, innovatív technológiákkal rendelkező GEMini és a csúcskategóriás NUVO típusú fedélzeti konyháinak beszereléséről gondoskodik.

A Safran Aerosystems 10 éves szervizmegállapodása a Boeing 777-es biztonsági és kabinrendszerek alkatrészeinek javítására és karbantartására terjed ki, míg az A380-as gépek orrfutóműveinek kizárólagos karbantartási és felújítási jogait a Safran Landing Systems kapta meg.

Ez a leányvállalat nagy teljesítményű kerekeket és karbonfékeket is szállít majd az A350-es flottához, amelyek jelentősen csökkentik a repülőgépek alaptömegét,

valamint egyedi kialakításukkal hatékonyabb hűtést biztosítanak, a repülőgépflotta így jobban kihasználhatóvá válik, hiszen csökken az idő, amelyet leszállás és felszállás között a gépeknek a kifutón kell tölteni. A Safran Passenger Innovations pedig a RAVE AeroConnect Ka műholdas összeköttetési megoldását biztosítja, amely 50 darab Airbus A350, 60 darab Airbus A380 és 50 darab Boeing 777X-9 repülőgép fedélzeti lefedettségét teszi még zökkenőmentesebbé és élvezetesebbé a légitársaság utasai számára.

„A Safran az Emirates kulcsfontosságú partnere, és szorosan együttműködve intelligens dizájnnal és a legújabb technológiákkal fejlesztjük kabinbelsőinket.

- mondta Sir Tim Clark, az Emirates elnöke.