Még tavaly, az augusztusi Pebble Beach Concours d'Elegance nevű rendezvényen mutatta meg a Bugatti először új modelljét, a tető nélküli Veyront. A különlegesség a 16.4 Grand Sport utónevet kapta, összesen 150 darab készül majd belőle, igazi ritkaságnak szánja tehát a gyártó.
Múlt hét legvégén, a Bugatti ultramodern, a franciaországi Molsheimben található üzemében megkezdődött a Grand Sport sorozatgyártása, az alkalom tiszteletére a gyár zártkörű rendezvényt tartott néhány kiválasztott ügyfelének Cannes-ban. Előszériás modelleket próbálgathattak a szerencsések, akik között több potenciális vevő is akadt.
Pebble Beachben az első sorozatgyártású példányt el is árverezték, a győztes licitáló 2,9 millió dollárt sem sajnált azért, hogy övé legyen az 1-es sorszám. A maradék 149 autót 1,4 millió euróért lehet megvásárolni, de ötven darabra már felvettek előrendelést.
Noha a Grand Sportot roadsterként árulják, igazából targatetős autóról van szó. 407 km/órás végsebességre képes, ha a fedél a helyén van, nélküle 360-as tempót lehet elérni, mely elegendő ahhoz, hogy a Bugatti a világ leggyorsabb roadstereként forgalmazza az autót.