Az APEH felhagy az önreklámozással

Vágólapra másolva!
A szűkös anyagi források miatt az adóhivatal idén nem költ reklámra.
Vágólapra másolva!

Milliókat spórol azon az APEH, hogy idén nem reklámozta magát különböző fesztiválokon, nem indít az adózást népszerűsítő kampányt és a kiadványokon is sprórolni akar - írja a Magyar Nemzet Burillák Attilára, az APEH szóvivőjére hivatkozva. A tavasszal terveztetett, Adómanónak keresztelt mesefigurát, amelyből 800 ezer fornitért 400 plüssbábut készült, nem védeti le az adóhatóság.

Ebben az évben nem jelenik meg a MAgyar Kereskedelmi és Iparkamarával közös közösen kiadott, száz legnagyobb Magyarországon működő cégről szóló kiadvány sem. A spórolás mellett ez azzal is magyarázható, hogy a tavalyi kiadvány már hiányos volt, a száz legeredményeseb cég közül a nevét sem árulta el, nemhogy a részletes adatait.