Alig lehet majd ráismerni erre a népszerű elektronikai márkára

lg okostévé tévézés
A falra rögzített tévékkel nincs baj, vagy ha igen, azért biztosan nem felelős az LG
Vágólapra másolva!
Új márkastratégiát és vizuális arculatot mutatott be az LG Electronics (LG). Az új megjelenéssel a vállalat szeretné közelebb hozni a Life's Good márkaüzenetet a felhasználókhoz. Az LG célja, hogy világszerte szélesebb körben, több generációt is megszólítva tegye még ismertebbé a márkát - írják.
Vágólapra másolva!

A Life's Good (Az élet szép) szlogen az LG termékein, szolgáltatásain és kommunikációján keresztül a

minőségi élet és az értékes pillanatok megélésének üzenetét hordozza az ügyfelek számára.

A vállalat küldetését pedig az Innovation for a Better Life (Innováció a jobb életért) kifejezés foglalja össze, ami azt jelenti, hogy a társaság egy minőségibb élet, és jobb jövő kialakításán dolgozik.

A Life's Good (Az élet szép) szlogen Forrás: LG

Az új márkastratégiával együtt megújul az LG vizuális arculata is, amely élénk és interaktív elemeket ötvözve tünteti fel új színben a márkát.

Az új márkastratégia nemcsak a vállalat egyedi identitását erősíti, hanem azt is, hogy hajlandó és képes a generációkkal együtt fejlődni,

és elkötelezett az innováció iránt a még jobb ügyfélélmény elérése érdekében. A tervek szerint a vizuális elemek idén már minden ügyfélkapcsolati ponton megjelennek majd.