Nem fogja elhinni, milyen keveset fogyaszt a legújabb Suzuki

Suzuki Celerio
Vágólapra másolva!
Apró, de fejlett szívómotort kapott a Celerio miniautó második generációja.
Vágólapra másolva!
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio

Az új, barátságosan gömbölyű külsejű Celerio kissé megnőtt a korábban Magyarországon is kapható elődjéhez képest, főleg a hossza és a szélessége lett nagyobb: 95, illetve 55 mm a különbség az új generáció javára, ami rá is fért a miniautóra.

Nem csak a karosszéria arányai javultak, de a tágasabb lett az utas- és csomagtér is

(utóbbi 313 literes, ami 40 százalékos bővülés), és a szélesebb nyomtáv révén az úttartás is javult. Egyébként az új Celerio 3695 mm hossza csak fél centivel kisebb, mint a nemrég bemutatott Toyota Aygo X-é.

Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio

Csak egyféle motorral, a 67 lóerős, egyliteres benzinessel lehet kapni a minit, a háromhengeres motor nyomatéka 89 Nm. Alaposan továbbfejlesztették a K10-es motort (ez a K10C verzió), kettős (szívócső és közvetlen) befecskendezést, kettős változó szelepvezérlést (Dual VVT), hűtött kipufogógáz-visszavezetést, integrált leömlőt és start-stop rendszer is kapott.

Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio

A fejlesztések célja a hatékonyság és a fogyasztás leszorítása volt, ami a Suzuki szerint sikerült is: az indiai mérési ciklus szerint

a Celerio átlagfogyasztása mindössze 3,75 liter

100 kilométeren, ami 23 százalékos javulás a szintén nem túl iszákos régihez képest.

Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio

Ezt a fogyasztást az ötfokozatú, takarékosságra hangolt robotizált automata váltóval produkálja a kis Suzuki, az ötfokozatú kézi váltóval és csúcsfelszereltséggel már 4,0 literre nő az étvágya.

Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio
Suzuki Celerio

Indiában az alapmodell 499 ezer rúpiába, azaz 2,13 millió forintba kerül, de a full extrás, automata csúcsmodell ára sem éri el a 3 millió forintot.

Egyelőre nincs hír arról, hogy a Suzuki tervezné az új Celerio európai forgalmazását, pedig egy csinos, takarékos, és tágas miniautóra itt is lenne kereslet.