A Netfloristát 2018-ban alapította Várhegyi Viktor, Medgyasszay Dóra és Vida Patrik, azzal a céllal, hogy a hazai virágküldést átláthatóbbá és megbízhatóbbá tegye. Mindezt egy modern platform kialakításával érték el az elmúlt egy év során, ami ma már négy országban is a vevők rendelkezésére áll. A virág- és ajándékküldés innovációja elnyerte a Hiventures kockázati tőkebefektető támogatását is, köszönhetően a piacra kerülést követő gyors növekedésnek – ezzel a Netflorista egy közel 200 milliós tőkebefektetésre tett szert.
És hogy mi különbözteti meg a Netfloristát a versenytársaitól? Először is a natív fejlesztésű felhasználóbarát felület, amelyen keresztül minőségi termékek rendelhetők helyi üzletekből. Itt a vásárlók azt kapják, amit a képen látnak, nincsenek becsapós stockfotók, viszont nyomon követhető a kiszállítás. Imponáló, hogy a Netfloristával négy különböző országban több, mint 150 online bolt kínálata érhető el.
A Netflorista natív rendszere, köszönhetően a machine learning technológiának, azokat a termékeket kínálja fel a vevőknek, amelyek valóban érdekelhetik őket. A szolgáltatás telefonos applikációja pedig még könnyebbé és gyorsabbá teszi a vásárlást a regisztrált felhasználók számára. A cég jelenleg azzal is kísérletezik, hogyan lehet még modernebbé tenni a rendelések kiszállítását, drónok és robotok segítségével – ezzel már tényleg a jövő kopogtat az ajtón.
Ne tévesszen meg hát senkit a fő profil, a Netflorista nem egy viráglelkű vállalkozás: sokkal inkább egy öntudatos törekvés, ami az ajándékozás időtlen hagyományának kíván egy olyan modern platformot biztosítani, ahol a hatékonyság nem megy a minőség rovására.
A nyitókép illusztráció - forrás: Pixabay