Erősen buktaszagú Delhusa Gjon párkereső műsora

Vágólapra másolva!
Mivel az RTL II viszonylag kevés háztartásban fogható, a realityt nagyjából ötvenezren nézik - a korábbi, hasonló párkeresőket, Alekosz vagy Benkő műsorát egymillióan követték az anyacsatornán.
Vágólapra másolva!

Tartalmában, dramaturgiájában, sztoriban nem sokkal rosszabb az I Love Gjoni, mint a Benkő feleséget keres vagy a Szerelem a legfölsőbb szinteken volt, a VV4-nyertes Alekosszal, de körülbelül huszadannyi nézőt vonz, mint elődei, amelyek szintén humorosra vett, nem épp emelkedett színvonalú párkereső-paródiák voltak. Ordibáló, féltékeny, szeszélyes hárpiává változó nők az önhitt főszereplő mellett ott is akadnak, de alig 50 ezren követik a műsort az októberben indult tévén.

A reality teljes lakosságban valamivel erősebb, mint a fiataloknál, az AGB adatai szerint legutóbb kétszer 1,1 százalékot ért el, azelőtt viszont háromszor 1 százalék alatt maradt az éppen tévét nézők körében. Elsőre 27, utána 30 majd 47 ezret hozott nézőszámban, az utóbbi két adás valamivel 50 ezer fölött volt. A kereskedelmi célcsoportban nagyon gyenge (ami a csatorna lefedettségével is magyarázható részben - de csak részben), ugyanis 0,5 százalékos közönségarány alatt volt legutóbb, de az öt adásból is csak egyszer ment fölé, 0,58-ra.