Megsejtették a Red Bull trükkjét az ellenfelek?
A Mercedeséhez hasonló megoldással lehetnek gyorsak az egyenesben.
A Mercedeséhez hasonló megoldással lehetnek gyorsak az egyenesben.
Könnyítettek a csapatok pénzügyi helyzetén, és elhalasztották a pattogás szigorúbb ellenőrzését.
Egy szakújságíró összeszedte, hogyan akadályoznák meg rövid és hosszú távon az autók rázkódását.
Ross Brawn szerint az FIA hiába érzi szabályosnak, egy rivális csapat felhozhat jogos ellenérvet.
A Mercedes betekintést nyújtott a sportágat mindig is meghatározó autófejlesztés menetébe.
A csapat új technikai igazgatója mentegeti a pilótát, pedig ő rontott.
A McLaren is elégedetlen, mert több futamon is hátrányba kerülnek szabálytalan autók ellen.
Christian Horner szerint nem a brit pilóta, hanem Toto Wolff áll a háttérben, ott is maradt.
Három technikai érdekességet mutatunk be, amelyek befolyásolják a versenyek alakulását.
Korábban már betiltott fejlesztések térhetnek vissza, összkerékhajtású autók is jöhetnek.
Sokan nem hisznek a rekordbajnok csapat mérnökeinek, pedig néha ők is tévednek.
Több érdekes technikai megoldást vonultattak fel a csapatok a tesztelésen, bemutatunk néhányat.
Összehasonlítottuk az AT01-et és az AT02-t, a technikai igazgató részleteket is elárult.
A győri egyetem dékánja, Dr. Hanula Barna elmagyarázta, miért nem rohan az F1 az elektromos autók felé.
Interjúnk Hanula Barnával, aki Schumacher idején az F1-ben dolgozott, és Valentino Rossi motorja is volt a kezében.
Hamarosan jönnek a bemutatók, összegezzük az idei F1-es technikai szabályváltozásokat.
A Red Bull magyar mérnökét kérdeztük az F1-es gyárak titkairól.
Räikkönen és Giovinazzi autója az élcsapatok formatervezési trendjéhez igazodhat.
Óva intettek attól, hogy a rémisztő ütközés után elhamarkodott következtetéseket vonjanak le.
A brit pilóta elárulta, a mostani idényre megoldották az irányváltással kapcsolatos gondokat.